Nová reklamní kampaň na brýle společnosti Gucci pro jaro léto 2021 je příběhem dvou měst, vzdálených, ale propojených. V tomto příběhu odhalují dva sugestivní scénáře neočekávané spřízněnosti a společně vyprávějí okamžik volného času, přičemž protagonistou je kolekce brýlí.
Kreativní ředitel Alessandro Michele, inspirovaný tajemnými a atmosférickými benátskými kanály s vodními cestami, které jsou lemovány zdobenými mramorovými palazzy a zvláštní architekturou, si představil jízdu v tradiční benátské gondole a prozkoumávání slavného italského plovoucího města.

S Ni Ni pokračuje ve své roli velvyslankyně značky Gucci a dále se rozvíjel benátský sen Alessandra Micheleho, aby získal paralelní obraz – jednoho z historických čínských měst Wuzhen, kde je renomovaná herečka zobrazena při prohlídce kanálu na tradiční cestě lodí. Na benátských obrázcích, které natočil Daniel Shea, je představena odvážná nová verze Gucciho podpisového vidlicového chrámu, který se tvaruje v nadměrných geometrických rámech.

Slavný detail House Horsebit se poprvé objevuje v kolekci brýlí jako symbolický motiv jezdeckého dědictví Gucci. Tento výrazný symbol propůjčuje hranatým rámům výraznou eleganci v sofistikované kombinaci jasných materiálů. Představen je také extravagantní design slunečních brýlí inspirovaný 80. lety, zvýrazněný viditelným smaltovaným kovovým drátěným jádrem, které se táhne od přední strany ke spánkům a na kterých je logo Gucci.
Zdroj: www.gucci.com